Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu başlığını görünce, sigarayı bıraktın sandım. Uzun zamandır Cemal Süreya dinlemiyordum, ağzına sağlık.
Kendisinin son şairlerden olduğunu düşünüyorum. Günümüzde artık herkes şayir Teşekkür ederim

Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtici bir sesin yok. Fon müzik pek uymamış, şiire göre hızlı kalmış. Ayrıca amatör olmasına rağmen ben sevdim. Ama şiir yazmak kadar da şiir okumakta büyük bir marifettir. Ağzına sağlık.
Fon müziklere çok özenmiyorum, hoşuma gideni açıyorum sadece. Bence şiir okumak insanın iç dünyasını yansıtması için en güzel aracı. Teşekkürler.

Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha güzel olacak emin ol.. ama arka fon müzik yerine doğadan olan sesleri kullansan daha güzel olur..
Onlar biraz daha dini şiirler için olarak düşünüyorum hocam, bunlar için böyle fonlar daha hoş gibi geliyor bana