İyiki Doğdun KARACODER.
20
●1.676
- 02-10-2012, 01:45:20Üyeliği durdurulduWebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegelin dedim gelmediniz şu yukarıda alıntı yaptığım adam var ya bir şey demiyorum boşver anladın senkaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiki doğdun ula
- 02-10-2012, 01:58:19SüperOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim konuşalım uzun uzunSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka zamana inşallah, aynı burçtayız herhaldeEgemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah, kahve borcun var bana Bahçeşehir Starbucks'taExam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2012, 14:30:44Teşekkürler herkeseAliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Dgs ile ilgili soruların varsa bana sorabilirsin.Rahatlıkla yardımcı olmaya çalışırım.(bir çok kişiye yardım ettiğim gibi.)
