• 02-10-2012, 01:01:56
    #10
    mutlu yıllar
  • 02-10-2012, 01:04:59
    #11
    Nice senelere .Dgs ile ilgili soruların varsa bana sorabilirsin.Rahatlıkla yardımcı olmaya çalışırım.(bir çok kişiye yardım ettiğim gibi.)

    Ayrıca hocam özelden mesaj at sana biraz tavsiye vereyim.zorlandığın konu ders falan varsa.
  • 02-10-2012, 01:45:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice başarılı yıllara Oğuz bey.

    Öncelikle DGS'yi geçmeniz dileğiyle, iyiki doğdun ve iyiki varsın diyorum.
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese teşekkürler ama böyle kuru kuru gitmiyor
    gelin dedim gelmediniz şu yukarıda alıntı yaptığım adam var ya bir şey demiyorum boşver anladın sen

    İyiki doğdun ula
  • 02-10-2012, 01:46:15
    #13
    Mutlu yıllar
  • 02-10-2012, 01:58:19
    #14
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakodır, adaş, doğum günün kutlu olsun.

    kuru gitmiyor madem ;

    Süper

    Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice senelere .Dgs ile ilgili soruların varsa bana sorabilirsin.Rahatlıkla yardımcı olmaya çalışırım.(bir çok kişiye yardım ettiğim gibi.)

    Ayrıca hocam özelden mesaj at sana biraz tavsiye vereyim.zorlandığın konu ders falan varsa.
    Teşekkür ederim konuşalım uzun uzun

    Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelin dedim gelmediniz şu yukarıda alıntı yaptığım adam var ya bir şey demiyorum boşver anladın sen

    İyiki doğdun ula
    Başka zamana inşallah, aynı burçtayız herhalde

    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlu yıllar
    Eyvallah, kahve borcun var bana Bahçeşehir Starbucks'ta
  • 02-10-2012, 09:20:27
    #15
    Sevdiklerinle nice sağlıklı yaşlara hocam
  • 02-10-2012, 14:30:44
    #16
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevdiklerinle nice sağlıklı yaşlara hocam
    Teşekkürler herkese
  • 02-10-2012, 16:44:43
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllara... İyiki doğdun hocam...Doğum günün kutlu olsun.
  • 02-10-2012, 18:33:28
    #18
    mutlu yıllar hocam benimde doğum günüm bugun