Karakodır, adaş, doğum günün kutlu olsun.
kuru gitmiyor madem ;
Süper
Nice senelere
.Dgs ile ilgili soruların varsa bana sorabilirsin.Rahatlıkla yardımcı olmaya çalışırım.(bir çok kişiye yardım ettiğim gibi.)
Ayrıca hocam özelden mesaj at sana biraz tavsiye vereyim.zorlandığın konu ders falan varsa.
Teşekkür ederim konuşalım uzun uzun
gelin dedim gelmediniz şu yukarıda alıntı yaptığım adam var ya bir şey demiyorum boşver anladın sen
İyiki doğdun ula
Başka zamana inşallah, aynı burçtayız herhalde
Mutlu yıllar
Eyvallah, kahve borcun var bana Bahçeşehir Starbucks'ta