WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nice başarılı yıllara Oğuz bey.

Öncelikle DGS'yi geçmeniz dileğiyle, iyiki doğdun ve iyiki varsın diyorum.
karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese teşekkürler ama böyle kuru kuru gitmiyor
gelin dedim gelmediniz şu yukarıda alıntı yaptığım adam var ya bir şey demiyorum boşver anladın sen

İyiki doğdun ula