Nice başarılı yıllara Oğuz bey.
Öncelikle DGS'yi geçmeniz dileğiyle, iyiki doğdun ve iyiki varsın diyorum.
Herkese teşekkürler ama böyle kuru kuru gitmiyor
gelin dedim gelmediniz şu yukarıda alıntı yaptığım adam var ya bir şey demiyorum boşver anladın sen
İyiki doğdun ula