İyiki Doğdun KARACODER. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İyiki Doğdun KARACODER.
20
●
1.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
İyiki Doğdun KARACODER.
1
2
3
02-10-2012, 00:08:57
#1
WebEngineer
Nice başarılı yıllara Oğuz bey.
Öncelikle DGS'yi geçmeniz dileğiyle, iyiki doğdun ve iyiki varsın diyorum.
02-10-2012, 00:11:54
#2
Misafir
Nice mutlu yıllara Oğuz bey doğum günün kutlu olsun. İnşallah gelecek sana kalbindeki dileklerini yaşatsın.
02-10-2012, 00:12:24
#3
Akolinda
Mutlu ve sağlıklı yıllar
02-10-2012, 00:12:28
#4
The_joker
Üyeliği durduruldu
iyiki doğdun kardeşim.. bu sıra baya doğan varyala.
02-10-2012, 00:13:42
#5
msezen
Mutlu yıllar
02-10-2012, 00:14:52
#6
Homer
Karacoder egemenin multisi ozaman..
https://www.r10.net/r10-kutlamalari/8...un-egemen.html
nice senelere
02-10-2012, 00:58:27
#7
karacoder
Herkese teşekkürler ama böyle kuru kuru gitmiyor
02-10-2012, 01:00:10
#8
SHNBilisim
Üyeliği durduruldu
Mutlu yıllar
02-10-2012, 01:00:21
#9
Oğuz
Karakodır, adaş, doğum günün kutlu olsun.
kuru gitmiyor madem ;
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler