• 02-10-2012, 00:08:57
    #1
    Nice başarılı yıllara Oğuz bey.

    Öncelikle DGS'yi geçmeniz dileğiyle, iyiki doğdun ve iyiki varsın diyorum.
  • 02-10-2012, 00:11:54
    #2
    Nice mutlu yıllara Oğuz bey doğum günün kutlu olsun. İnşallah gelecek sana kalbindeki dileklerini yaşatsın.
  • 02-10-2012, 00:12:24
    #3
    Mutlu ve sağlıklı yıllar
  • 02-10-2012, 00:12:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iyiki doğdun kardeşim.. bu sıra baya doğan varyala.
  • 02-10-2012, 00:13:42
    #5
    Mutlu yıllar
  • 02-10-2012, 00:14:52
    #6
    Karacoder egemenin multisi ozaman..

    https://www.r10.net/r10-kutlamalari/8...un-egemen.html

    nice senelere
  • 02-10-2012, 00:58:27
    #7
    Herkese teşekkürler ama böyle kuru kuru gitmiyor
  • 02-10-2012, 01:00:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mutlu yıllar
  • 02-10-2012, 01:00:21
    #9
    Karakodır, adaş, doğum günün kutlu olsun.

    kuru gitmiyor madem ;