Konu
İyiki Doğdun KARACODER.
02-10-2012, 00:08:57
#1
WebEngineer
Nice başarılı yıllara Oğuz bey.
Öncelikle DGS'yi geçmeniz dileğiyle, iyiki doğdun ve iyiki varsın diyorum.