• 14-09-2012, 19:54:18
    #28
    engin abi birde şu tasarımı değişse tadından yenilmez
  • 15-09-2012, 00:10:05
    #29
    BlueBluesBand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet sitelerinden hiçbir şey anlamadım. İçerik gelişi güzel yazılmış. Kurumsal bir iki kelime yazılıp ona göre bir tasarım yapılsaydı. Güvenip hizmet alırdık. Neye güvenip hizmet alalım şimdi ?
    piyasada afilli panel kullanıp *********** olan cok
    sayfanetin ticaret gecmisine musteri yorumlarına forumdan veya googledan arastırırsanız ne kadar koklu bir firma oldugunu anlarsınız
    engin bey suanki paneli degistirip otomasyonlu bir panel aktif etse 750 sunucu barındırıyorsa bu sayı tavan yapar herhalde satıslara yetisememekten korkuyordur belki
  • 15-09-2012, 13:02:39
    #30
    Konuyu görmüşken Engin beye bende çok teşekkür ederim 1 yılı fazladır onunla çalışıyorum ve sunucularımın root şifresini unuttum girmeye girmeye.
  • 15-09-2012, 13:41:00
    #31
    Üyeliği durduruldu
    1,5 Gbit saldırı yerken, fişi çekmeyen adam!
  • 15-09-2012, 20:14:15
    #32
    Ne zamandan beri çalışıyorum bilmiyorum Sanırım 2 yıl olacak sıkıntı yok tavsiye edilir ..
  • 16-09-2012, 16:31:13
    #33
    2 yıl önce meb için sponsorluk almıştım kendisinden :}
    işinde bilgili ve alakalı biri tavsiye ederim
  • 29-09-2012, 22:24:13
    #34
    tekrar teşekkür ederim .
  • 20-10-2012, 21:36:38
    #35
    Helal olsun, şu ana kadar olumsuz bir şey duymadım.. Bır zamanlar sponsorumuzdu

    Sony Tablet P ile gönderildi...
  • 20-10-2012, 21:42:57
    #36
    Kısa zamanda kısmetse Sayfa.Net ile çalışıcağım bende