• 12-09-2012, 16:35:41
    #10
    Kurumsal PLUS
    En uzun soluklu ve en az sorun yaşadığım firma kendileri. En büyük eksikleri Firewal olmaması. Ddos koruma sağlasalar en az 2-3 sunucuyu daha onlarda barındıracağımda... Şimdilik sadece saldırı olmayan makinaları orda tutabiliyorum. Uptime ve performans konsunda üstüne tanımam sayfa.net'in, donanımlarına ve stabilliğine hayranım
  • 12-09-2012, 16:39:30
    #11
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    Engin çok iyi bir adam Seviyorum seni engin
  • 12-09-2012, 16:45:41
    #12
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engin çok iyi bir adam Seviyorum seni engin
    Aynen
  • 12-09-2012, 16:49:43
    #13
    Bende uzun zamandır kendisiyle çalışıyorum. Şimdiye kadar oyle büyük bir problem yasamadım çok şükür..
  • 12-09-2012, 16:56:25
    #14
    Şu sitesini profosyonel bir tarsarımla yenileyip yanına bir iki eleman alsa hostatörü geçecekte az cimri heralde paraya kıyamıyor

    Gerçi o zamanda r10 a takılmaz
  • 12-09-2012, 17:00:25
    #15
    Bu vasıtayla bende tşk ediyim kendilerinde 1 adet vpsim var daha tık demedi maşallah
  • 12-09-2012, 17:24:32
    #16
    Ne? Sayfa net teşekkür edenlere gercekten bedava sunucu mu veriyormuş
  • 12-09-2012, 17:31:55
    #17
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne? Sayfa net teşekkür edenlere gercekten bedava sunucu mu veriyormuş
    Engin bey yapar mı yapar Şaka bir yana Engin beyi kızdırabilene aşk olsun. Sanki sinir damarları alınmış
  • 12-09-2012, 17:50:26
    #18
    Valla bedava değil ama bence diğer firmalara göre hem ucuz hem kaliteli hizmet veriyor.Gece gündüz ne zaman arasam telefonumu açar.Bende çok rahatszı ederim o ayrı konu =)