Sayfa.Net'e Teşekkürler
46
●4.862
- 12-09-2012, 16:35:41En uzun soluklu ve en az sorun yaşadığım firma kendileri. En büyük eksikleri Firewal olmaması. Ddos koruma sağlasalar en az 2-3 sunucuyu daha onlarda barındıracağımda... Şimdilik sadece saldırı olmayan makinaları orda tutabiliyorum. Uptime ve performans konsunda üstüne tanımam sayfa.net'in, donanımlarına ve stabilliğine hayranım
- 12-09-2012, 17:31:55Engin bey yapar mı yaparLordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bir yana Engin beyi kızdırabilene aşk olsun. Sanki sinir damarları alınmış
- 12-09-2012, 17:50:26Valla bedava değil ama bence diğer firmalara göre hem ucuz hem kaliteli hizmet veriyor.Gece gündüz ne zaman arasam telefonumu açar.Bende çok rahatszı ederim o ayrı konu =)

Seviyorum seni engin