• 12-09-2012, 21:34:00
    #19
    Engin abi bu işin uzmanıdır. takdir ettiğim nadir insanlardan..
  • 12-09-2012, 21:38:10
    #20
    beni biraz fazla sallıyor, alıştım ama sağolsun sonuçta çözülüyor
  • 12-09-2012, 21:44:35
    #21
    KVM bilgilerinizi isteseydiniz telefona da gerek kalmazdı
  • 13-09-2012, 17:21:39
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan müşterisi olmama rağmen 1-2 ay önce çok büyük bir sunucu problememizi çözdü ve bizi masrafdan kurtardı Engin abiye teşekkür ederim bende burdan.
  • 13-09-2012, 19:21:58
    #23
    Toplanın adama bi tepsi baklava yollayın en temizi
  • 13-09-2012, 19:33:30
    #24
    edit
  • 14-09-2012, 17:32:22
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sözleşmem olmasa bende çalışmak isterdim, yorumlar mükemmel
  • 14-09-2012, 17:33:22
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Engin abi kraldır! En ufak şikayetim yok. Onun benden şikayeti vardır olsa olsa
  • 14-09-2012, 19:52:54
    #27
    Engin abi can ciğerdir az kahrımızı çekmedi