Konu
Sayfa.Net'e Teşekkürler
15-09-2012, 13:02:39
#30
Tymsah
Konuyu görmüşken Engin beye bende çok teşekkür ederim 1 yılı fazladır onunla çalışıyorum ve sunucularımın root şifresini unuttum girmeye girmeye.