• 03-08-2010, 00:00:12
    #1
    Evet arkadaşlar ,

    Bugün (yani 3 Ağustos) R10.Net üyelerinden MaxidaTa'nın doğum günüymüş.

    Kendi web sitesi olan http://www.sendstatus.com dan öğrendik.

    O ki bize R10 CS sunucusu olarak eğlenmemizi sağlayan,
    O ki mazlumların yanında, acımasızların karşısında olan,
    O ki aldığı bir somun ekmeği arkadaşıyla paylaşan,
    O ki ekmek bulamadığında pasta yiyen.

    Bizlere de bu insanın doğum gününü kutlamak düşer.



    Doğum günün kutlu olsun MaxidaTa.

    CS sunucu linki: https://www.r10.net/oyun-dunyasi/6480...5-27015-a.html

    Dipnot: Doğum günü hediyesi olarak reklamınıda yaptım. Hadi yine iyisin.
  • 03-08-2010, 00:00:44
    #2
    Nice yıllara MaxidaTa
  • 03-08-2010, 00:01:58
    #3
    İlk kim açacak diye bekliyordum çok teşekkürler arkadaşlar vallahi 1 yaş daha yaşlandık
  • 03-08-2010, 00:04:39
    #4
    Nice mutlu yıllara Maxi
  • 03-08-2010, 00:05:40
    #5
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllara Maxi
    Serverdan az banlanmadın Gel bi sarılayım sana Teşekkür ederim.

    Arkadşalar hediye olarak her türlü link kabul edilir (Sitemede üye olabilirsiniz ne çıkarcıyım ama)
  • 03-08-2010, 00:06:16
    #6
    Nice senelere.
  • 03-08-2010, 00:06:25
    #7
    mutlu yıllar
  • 03-08-2010, 00:07:27
    #8
    Nice mutlu yıllara.
  • 03-08-2010, 00:08:49
    #9
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice senelere.
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mutlu yıllar
    sc0rpi10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllara.
    Teşekkür ederim arkadaşlar sağolun.