Bugün (yani 3 Ağustos) R10.Net üyelerinden MaxidaTa'nın doğum günüymüş.
Kendi web sitesi olan http://www.sendstatus.com dan öğrendik.
O ki bize R10 CS sunucusu olarak eğlenmemizi sağlayan,
O ki mazlumların yanında, acımasızların karşısında olan,
O ki aldığı bir somun ekmeği arkadaşıyla paylaşan,
O ki ekmek bulamadığında pasta yiyen.

Bizlere de bu insanın doğum gününü kutlamak düşer.

Doğum günün kutlu olsun MaxidaTa.
CS sunucu linki: https://www.r10.net/oyun-dunyasi/6480...5-27015-a.html
Dipnot: Doğum günü hediyesi olarak reklamınıda yaptım. Hadi yine iyisin.
Teşekkür ederim.