• 03-08-2010, 00:27:25
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doğum günün kutlu olsun.. Nice senelere maxidata
  • 03-08-2010, 00:30:02
    #29
    Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar sana
    nice seneler sana
  • 03-08-2010, 00:31:11
    #30
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlu yıllar, d.g.k. olsun
    Rebios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum günün kutlu olsun.. Nice senelere maxidata
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar sana
    nice seneler sana
    Çok teşekkürler arkadaşlar
  • 03-08-2010, 01:25:13
    #31
    doğum günün kutlu olsun nice yıllara..
  • 03-08-2010, 02:00:39
    #32
    Vay vay vay.. kimlerin doğum günüymüş bugün.

    Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.

    Doğum günün kutlu olsun Burak dostum, daha nice yıllara birlikteyiz inşallah.
  • 03-08-2010, 14:15:39
    #33
    Üyeliği durduruldu
    pm cevap verde hediyeni gönderiyim biliyosun sen
  • 03-08-2010, 14:16:49
    #34
    Sevdiklerinizle nice senelere..
  • 03-08-2010, 14:22:09
    #35
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum günün kutlu olsun nice yıllara..
    Teşekkür ederim

    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay vay vay.. kimlerin doğum günüymüş bugün.

    Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.

    Doğum günün kutlu olsun Burak dostum, daha nice yıllara birlikteyiz inşallah.
    Kuş elime şimdi ulaştı kedimin elinde kaldı Teşekkür ederim mert.

    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm cevap verde hediyeni gönderiyim biliyosun sen
    Teşekkür ederim.

    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevdiklerinizle nice senelere..
    Eyvallah hocam sağolun

    OrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice seneler Maxi dün oynadım serverında orda ismim ZoRRo idi.
    Teşekkür ederim fakat nick olarak r10-ordinaryuscan yazarsanız banlanma riskiniz azalmış olur buna önem verelim lütfen
  • 03-08-2010, 14:23:46
    #36
    Mutlu yıllar kardeş..