Nice senelere MaxidaTa
42
●2.012
- 03-08-2010, 00:31:11KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRebios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkürler arkadaşlarSpace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2010, 02:00:39Vay vay vay.. kimlerin doğum günüymüş bugün.
Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.
Doğum günün kutlu olsun Burak dostum, daha nice yıllara birlikteyiz inşallah. - 03-08-2010, 14:15:39Üyeliği durduruldupm cevap verde hediyeni gönderiyim biliyosun sen
- 03-08-2010, 14:22:09Teşekkür ederimdc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kuş elime şimdi ulaştı kedimin elinde kaldıWebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim mert.
Teşekkür ederim.RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam sağolunMafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim fakat nick olarak r10-ordinaryuscan yazarsanız banlanma riskiniz azalmış olur buna önem verelim lütfenOrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
