Nice senelere MaxidaTa - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nice senelere MaxidaTa
42
●
2.012
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Nice senelere MaxidaTa
1
2
3
4
5
03-08-2010, 00:10:06
#10
TRs
MaxidaTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Serverdan az banlanmadın
Gel bi sarılayım sana
Teşekkür ederim.
Arkadşalar hediye olarak her türlü link kabul edilir
(Sitemede üye olabilirsiniz ne çıkarcıyım ama)
Hacı bu konuyu konuşmak istemiyorumda vala haksız yere banladın
Ne tür linke ihtiyacın varsa bir pm atıver. Sitene üye olmam onu geç kendi siteme üye olmaya üşeniyorum
03-08-2010, 00:10:19
#11
Aglamaz
Doğum günün kutlu olsun.
Nice huzurlu yıllara.
03-08-2010, 00:10:41
#12
OzisDesign
Üyeliği durduruldu
Allah yolunuzu açık etsin.Nice senelere.
03-08-2010, 00:11:24
#13
NarkozFB!
Doğum günün kutlu olsun
03-08-2010, 00:12:57
#14
MaxidaTa
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun.
Nice huzurlu yıllara.
OzisDesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah yolunuzu açık etsin.Nice senelere.
qaKKos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun
Çok teşekkür ederim arkadaşlar
03-08-2010, 00:14:31
#15
_SecreT_
Dogum Günün Kutlu olsun Canım kardeşim Nice Senelere
03-08-2010, 00:16:03
#16
Felixizm
Üyeliği durduruldu
İlk ben kutluyacaktım dalmışım man,
Doğum günün kutlu olsun nice senelere inşallah bu sene bol karılı kızlı geçer cümlemize.
03-08-2010, 00:16:45
#17
MaxidaTa
_SecreT_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dogum Günün Kutlu olsun Canım kardeşim Nice Senelere
Çok teşekkür ederim kardeşim
Felixizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk ben kutluyacaktım dalmışım man,
Doğum günün kutlu olsun nice senelere inşallah bu sene bol karılı kızlı geçer cümlemize.
Ben nişanlıyım nişanlım görmesin
Şaka maka çok teşekkür ederim.
03-08-2010, 00:18:56
#18
S e r s e r i
Üyeliği durduruldu
Hiç bir baskı altında kalmadan doğum gününü kutlarım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler