Evet arkadaşlar ,

Bugün (yani 3 Ağustos) R10.Net üyelerinden MaxidaTa'nın doğum günüymüş.

Kendi web sitesi olan http://www.sendstatus.com dan öğrendik.

O ki bize R10 CS sunucusu olarak eğlenmemizi sağlayan,
O ki mazlumların yanında, acımasızların karşısında olan,
O ki aldığı bir somun ekmeği arkadaşıyla paylaşan,
O ki ekmek bulamadığında pasta yiyen.

Bizlere de bu insanın doğum gününü kutlamak düşer.



Doğum günün kutlu olsun MaxidaTa.

CS sunucu linki: https://www.r10.net/oyun-dunyasi/6480...5-27015-a.html

Dipnot: Doğum günü hediyesi olarak reklamınıda yaptım. Hadi yine iyisin.