• 31-05-2022, 18:41:54
    #37
    ayoft.com
    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz olarak kullanılanilen foruma rozet ve birkaç özellik için bu kadar para verilmesini hiçbirzaman anlamayacağım, insanların parayı nasıl harcadığı zevk meselesi galiba, Buda sizin zevkiniz ne diyelim hayırlı olsun
    Çok paramız olduğu için sıkıntıdan almıyoruz Silverdan, Plus’a tüm üyelikleri aldım sırayla, hepsi de ticaretim için. Verilen özellikler parasına göre çok fazla bile emin olabilirsiniz. R10 profilim, dükkanım gibi. Dükkanıma yatırım yapıyorum, büyütüyorum, vitrini süslüyorum, reklamlar asıyorum camlarıma Güzel ticaret yapan, 1 Yıllık üyeliklerin parasını 2 günde de çıkartır.
  • 31-05-2022, 21:32:59
    #38
    hayırlı olsun
  • 31-05-2022, 21:35:57
    #39
    Bizde plus'landık 😊 Hayırlı olsun hocam
    • StephenStrike1m
    StephenStrike1m bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-05-2022, 21:47:09
    #40
    Qui non proficit, deficit
    U usta ben sarı rengin üstüne çıkamıyorum mavi ve sarı arasında gidip geliyoruz
  • 01-06-2022, 00:46:03
    #41
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aydır aktif olarak kullandığım R10'da sırasıyla Platin > Kurumsal > ve en nihayetinde Kurumsal Plus'a mertebe ettim. Tabi ki bu "plus, elit, vip, diamond" cart curtların gözümde zerre kadar değeri yok. İşine saygısı olan herkes benim gözümde kişilik olarak yeterince "değerlidir". Bu üyelik tipleri de sadece forum içi konuları yukarı taşımada ve doğal olarak network genişletmede çok yardımcı oluyor.

    İsteyen herkese nasip olsun. İşimizden kazandığımızı işimize yntırmaya devam edelim, beraber büyüyüp web dünyasının dinamiklerini biz belirleyelim. Herkese iyi forumlar
    Hayırlı Olsun kardeş darısı başımıza,
    bi ara sordum domainimi nasıl diye sana,
    cevap vermedin unuttum sanma,
    bi ara el at da şu domaini sat la,

    Hayırlı olsun
  • 01-06-2022, 01:20:58
    #42
    Hayırlı olsun ben sizi tanımam siz de beni tanımazsınız haliyle.. fakat r10 aracılığıyla ticaret yapan bütçesinin bir kısmını bu platforma ayıran veya ticaretini r10 a taşıyan insanlar samimi ve çalışkan buluyorum
  • 01-06-2022, 11:54:05
    #43
    Aga demekki büyük kazanıyor hayırlısı olsun. Bol kazançlar