Ücretsiz olarak kullanılanilen foruma rozet ve birkaç özellik için bu kadar para verilmesini hiçbirzaman anlamayacağım, insanların parayı nasıl harcadığı zevk meselesi galiba, Buda sizin zevkiniz ne diyelim hayırlı olsun
Çok paramız olduğu için sıkıntıdan almıyoruz

Silverdan, Plusa tüm üyelikleri aldım sırayla, hepsi de ticaretim için. Verilen özellikler parasına göre çok fazla bile emin olabilirsiniz. R10 profilim, dükkanım gibi. Dükkanıma yatırım yapıyorum, büyütüyorum, vitrini süslüyorum, reklamlar asıyorum camlarıma

Güzel ticaret yapan, 1 Yıllık üyeliklerin parasını 2 günde de çıkartır.