nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 aydır aktif olarak kullandığım R10'da sırasıyla Platin > Kurumsal > ve en nihayetinde Kurumsal Plus'a mertebe ettim. Tabi ki bu "plus, elit, vip, diamond" cart curtların gözümde zerre kadar değeri yok. İşine saygısı olan herkes benim gözümde kişilik olarak yeterince "değerlidir". Bu üyelik tipleri de sadece forum içi konuları yukarı taşımada ve doğal olarak network genişletmede çok yardımcı oluyor.

İsteyen herkese nasip olsun. İşimizden kazandığımızı işimize yntırmaya devam edelim, beraber büyüyüp web dünyasının dinamiklerini biz belirleyelim. Herkese iyi forumlar
Hayırlı Olsun kardeş darısı başımıza,
bi ara sordum domainimi nasıl diye sana,
cevap vermedin unuttum sanma,
bi ara el at da şu domaini sat la,

Hayırlı olsun