• 12-11-2018, 17:02:02
    #1
    merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın
  • 12-11-2018, 17:04:59
    #2
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın
    Allah, sağlıklı sıhhatli ömür versin inşallah. Ailesine, vatanına ve milletine hayırlı olmasını nasip etsin hocam.

    Bizde nasipse 43 sayıyoruz. Sağlıkla ve hayırla gelir inşallah.
  • 12-11-2018, 17:05:04
    #3
    ALLAH bağışlasın Sizin gibi sevindim bende, Mutlu mesajı büyümesi dileğiyle.
  • 12-11-2018, 17:05:35
    #4
    Allah bağılasın Annalı babalı büyüsün İnşallah
  • 12-11-2018, 17:05:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah Analı Babalı büyütsün
  • 12-11-2018, 17:06:07
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı olsun güzel günlerini göstersin
  • 12-11-2018, 17:06:33
    #7
    Hey gidi günler, helper olduğun günleri hatırlarım dostum. Zaman ne hızlı geçiyor. Bahtı güzel olsun, sevindim adına.
  • 12-11-2018, 17:08:00
    #8
    weo
    Kurumsal Üye
    allah bağışlasın, hayırlı olsun 😊
  • 12-11-2018, 17:08:38
    #9
    Allah bağışlasın. Mutluluklar dilerim ailenize. ilk 3 ay uykusuz gecelere hazır ol Bol gazlı günler