Konu
Baba oldum
12-11-2018, 17:02:02
#1
chnyrdkl
merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın