Baba oldum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
50
●
1.306
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
1
2
3
4
5
6
12-11-2018, 17:09:30
#10
IyibirNet
hadi hayırlı olsun
12-11-2018, 17:11:13
#11
Mhmt_Clskn
Allah analı babalı büyütsün.
12-11-2018, 17:11:55
#12
ErcanKIZILKOCA
Üyeliği durduruldu
Allah her şeyin en hayırlısını versin kardeşimiz için
12-11-2018, 17:11:58
#13
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın
Allah analı babalı büyütsün inşallah. Çok sevindim
12-11-2018, 17:12:03
#14
bturaan
hayırlı uğurlu olsun
12-11-2018, 17:15:31
#15
baymobile
Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün
12-11-2018, 17:16:26
#16
Type
Allah analı babalı büyütsün, nazarlardan saklasın İnşAllah..
12-11-2018, 17:17:32
#17
skdenizcom
Tebrik Ederim. Önce sağlıklı ve huzurlu bir yaşantısı olması dilekleriyle. Allah analı babalı büyütsün
12-11-2018, 17:20:22
#18
y6lm0z
Allah analı babalı büyütsün.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler