merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın
Allah, sağlıklı sıhhatli ömür versin inşallah. Ailesine, vatanına ve milletine hayırlı olmasını nasip etsin hocam.
Bizde nasipse 43 sayıyoruz. Sağlıkla ve hayırla gelir inşallah.