• 01-01-2014, 00:23:52
    Misafir
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi de r10 sınıfından yavuztr arkadaşımız kendisine gold kazandıracak şiiri okuyor.

    Sıcacık yuva varmış sanal dünyada
    Webmasterler r10 derlermiş adına
    Ronaldinho dan gelirmiş adı aslında
    Durun hatırlatayım r10 geldi kartala

    En iyi şiire gold veriyorlarmış baksana
    Şair adamım ben yazıp bastım butona
    Hakettim gold'u şimdi ben bak buraya
    Bi tek sen değil bak bizde açız kanka

    1 yıllık gold dedii varmi baskaaa
    • YavuzTR
    YavuzTR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2014, 00:24:06
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın mesajları okuyup en Güzel mesajlara vereceğim
    Bu gidişle okuma 2015'e ancak biter
    buradan da amorti çıkmadı :S
  • 01-01-2014, 00:24:15
    Üyeliği durduruldu
    Bu Konu Bana adsense Ödeme Zamanını Hatırlattı
    Konuyu Toplam 127 Üye okuyor. (92 Kayıtlı üye ve 35 Misafir)
  • 01-01-2014, 00:24:36
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıllık gold dedii varmi baskaaa
    Teşekkürlerimizi sunuyoruz efendim
  • 01-01-2014, 00:24:47
    Gold dolu yıllar diyorsun yani @**********
  • 01-01-2014, 00:24:47
    1 yıldır üyeyim bir silver rankım bile olmadı

    Bu arada tüm R10 halkı mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl geçirin. İyi Seneler !

    Edit: 2014 Senesinin ilk mesajını attım var mı ödül @**********

    https://www.r10.net/1068447612-post576.html
  • 01-01-2014, 00:24:54
    mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:25:11
    Üyeliği durduruldu
    kısmet
  • 01-01-2014, 00:25:38
    Misafir
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R azıyım gold üyeliğe
    1 bana ver yeter
    0 nunla güzel her şey

    Mutlu yıllar Ersan Bey !
    1 sana vercem 1 yıllık gold dediiiii var mi baska
    • Quad
    • YavuzTR
    Quad ve YavuzTR bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.