• 01-01-2014, 00:08:03
    Üyeliği durduruldu
    Tüm R10 ailesine mutlu yıllar...
  • 01-01-2014, 00:08:39
    Üyeliği durduruldu
    İyi seneler R10 ailesi.
  • 01-01-2014, 00:08:40
    r10'u r10 yapan r10 dur.
  • 01-01-2014, 00:08:43
    Her Yeni Yıl, yeni tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir. 2014 yılı da böyle olsun ama hep güzel olsun.. Nice Yıllara..
  • 01-01-2014, 00:08:54
    iyi seneler
  • 01-01-2014, 00:08:54
    Misafir
    club de destek hattına bakıyorum yarın bloglar da yazarlar destek ekibi gopuyo
    • Sharkie
    Sharkie bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2014, 00:08:57
    Bizim için yılbaşı demek gold demek silver demek olursa platin işte ozaman 2014 olur
  • 01-01-2014, 00:09:02
    Üyeliği durduruldu
    Benim silverde bitiyordu, 2014 silveri götürdü goldu getirdi hadi yine iyiyiz
  • 01-01-2014, 00:09:03
    nice senelere r10 ailesi. saglıkla