• 11-09-2013, 01:07:21
    #37
    Üyeliği durduruldu
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hemşo gözün aydın... Düğün nerde
    afra 1de kardeşim gelirsen çok sevinirim
  • 11-09-2013, 01:07:54
    #38
    Allah mesut etsin
  • 11-09-2013, 01:10:42
    #39
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk okul 4. sınıf dan beri.. Eyw kardeşim sağol
    be lisedekileri hatırlamıyorum

    hayırlı olsun usta
  • 11-09-2013, 01:14:18
    #40
    Mutluluklar...
  • 11-09-2013, 01:15:22
    #41
    Ula bende diyorum nerelerde bu eleman Mesafe uzun olmasa kesin orda olurdum da biliyorsun
  • 11-09-2013, 01:15:43
    #42
    Hayırlı uğurlu olsun hocam
    Allahımız tamamına erdirsin

    Darısı başımıza
  • 11-09-2013, 01:17:01
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ula bende diyorum nerelerde bu eleman Mesafe uzun olmasa kesin orda olurdum da biliyorsun
    ferad kardeşim sorma anca geceleri gelebiliyorum ve çok az durabiliyorum.Ofiste yatıyordum son zamanlar artık gelen giden oluyor eve gitmek zorundayım hali ile 1-2 saat anca duruyorum.Yarım sata sonra çıkıp gitcem mesela

    neyse düğünden sonra uzun uzadıya konuşuruz.
  • 11-09-2013, 01:20:03
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Artık banlanmazsın inş. uslu uslu işlerini kovalarsın Hayırlı uğurlu olsun senin adına çok sevindim bir yastıkta kocarsınız inş.
  • 11-09-2013, 01:28:56
    #45
    Allah utandırmasın, mutluluklar hocam..