• 11-09-2013, 00:39:57
    #19
    bu evlenme işinde benim katkım var mı
    • The_joker
    • Gocmen
    • bipixel
    The_joker, Gocmen ve bipixel bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2013, 00:41:56
    #20
    Developer
    Mutluluklar dilerim.
  • 11-09-2013, 00:42:10
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu evlenme işinde benim katkım var mı
    Kardeşim olmazmı senın bana yapmış olduğun o video ile teklif ettim ben evlenme teklfini.Çok yardımcı oldu bana çoooooookk.Gerçi 13-14 yıl geçirmişiz reddetmiş olsaydı bilmem ne yapardım
  • 11-09-2013, 00:43:52
    #22
    Hayırlı ugurlu olsun .Bir yastikta inşallah.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 11-09-2013, 00:44:04
    #23
    Allah aşkına 14 yıl nasıl ilişkiyi sürdürebildiniz hocam? Bizim 3.5 sene oldu evlilik konusu artık her an sinirimi bozar duruma geldi. 7 24 evlilik konusundan ya kavga çıkıyo ya trip yiyorum.. yaşlar 22-20 (1.5 sene sonrasının evlilik planları bu arada)
  • 11-09-2013, 00:45:00
    #24
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk okul 4. sınıf dan beri.. Eyw kardeşim sağol
    Araliksiz mi :-D

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 11-09-2013, 00:47:50
    #25
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına 14 yıl nasıl ilişkiyi sürdürebildiniz hocam? Bizim 3.5 sene oldu evlilik konusu artık her an sinirimi bozar duruma geldi. 7 24 evlilik konusundan ya kavga çıkıyo ya trip yiyorum.. yaşlar 22-20 (1.5 sene sonrasının evlilik planları bu arada)
    Kardeşim derler ya ruh ikizimi buldum vs. Sanırım bende öyle bir şey yaptım.Benım anlık düşüncelerimi herhangi bir olaya tepkimi çok iyi bilen bir hayat arkadaşım var.Aynı şekilde bende onun nerde nasıl tepki verir ne gibi düşünür nelerden artık adım gibi biliyorum.Öyle özümsedik birbirimizi.

    Farkındayız kavgaların yersiz gereksiz olduğunun.Bu yaşlarda hangi kavga veya tartışma ne denli ciddi olabilir ?
  • 11-09-2013, 00:47:51
    #26
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim olmazmı senın bana yapmış olduğun o video ile teklif ettim ben evlenme teklfini.Çok yardımcı oldu bana çoooooookk.Gerçi 13-14 yıl geçirmişiz reddetmiş olsaydı bilmem ne yapardım
    Allah bir ömür mutluluk versin ikinize de

    Bakın görün biz evlendiriyoruz, işimizi o kadar iyi yapıyoruz
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/980626-seni-cok-seviyor-videosu-cekimleri-babalar-gunu-icin-de-devam-ediyor.html
    • The_joker
    The_joker bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2013, 00:48:22
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araliksiz mi :-D

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
    he valla