Sonunda Evleniyorum :P
200
●10.466
- 11-09-2013, 00:42:10Üyeliği durdurulduKardeşim olmazmı senın bana yapmış olduğun o video ile teklif ettim ben evlenme teklfini.Çok yardımcı oldu bana çoooooookk.Gerçi 13-14 yıl geçirmişiz reddetmiş olsaydı bilmem ne yapardımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2013, 00:45:00Araliksiz mi :-DThe_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir. - 11-09-2013, 00:47:50Üyeliği durdurulduKardeşim derler ya ruh ikizimi buldum vs. Sanırım bende öyle bir şey yaptım.Benım anlık düşüncelerimi herhangi bir olaya tepkimi çok iyi bilen bir hayat arkadaşım var.Aynı şekilde bende onun nerde nasıl tepki verir ne gibi düşünür nelerden artık adım gibi biliyorum.Öyle özümsedik birbirimizi.yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkındayız kavgaların yersiz gereksiz olduğunun.Bu yaşlarda hangi kavga veya tartışma ne denli ciddi olabilir ? - 11-09-2013, 00:47:51Allah bir ömür mutluluk versin ikinize deThe_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bakın görün biz evlendiriyoruz, işimizi o kadar iyi yapıyoruz
(1.5 sene sonrasının evlilik planları bu arada)
Eyw kardeşim sağol
