Sonunda Evleniyorum :P - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sonunda Evleniyorum :P
200
●
10.466
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Sonunda Evleniyorum :P
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
11-09-2013, 00:32:20
#10
The_joker
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
14 yıllık
hayırlı olsun.
ilk okul 4. sınıf dan beri..
Eyw kardeşim sağol
11-09-2013, 00:33:45
#11
Penguenn
Gelmek isterdim herkes ister ama iş güç hocam zor
Mutluluklar dilerim
11-09-2013, 00:33:57
#12
Goblin
Üyeliği durduruldu
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Bir yastıkta kocarsınız inşAllah.
11-09-2013, 00:34:23
#13
F.Gungor
Allah bir ömür boyu mutlu etsin.
Hayırlı olsun.
11-09-2013, 00:34:24
#14
The_joker
Üyeliği durduruldu
Çok teşekkür ederim kardeşlerim.
11-09-2013, 00:34:38
#15
teknoss
hayırlı olsun, allah tamamını erdirsin kardeşim.
11-09-2013, 00:36:53
#16
Keskin71
Üyeliği durduruldu
Birbiriniz kafasının etini yeyin ,ama aksam olunca yine aynı yastığa baş koyun ve barışın
Mutluluklar...
11-09-2013, 00:37:44
#17
The_joker
Üyeliği durduruldu
Keskin71 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birbiriniz kafasının etini yeyin ,ama aksam olunca yine aynı yastığa baş koyun ve barışın
Mutluluklar...
iyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşim.
11-09-2013, 00:37:47
#18
OptimizeSunucum
Üyeliği durduruldu
Hey maşallah 14 yıl.. Dile kolay. Allah tamamını erdirsin... İnternet sektörüne veda edermisiniz
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler