Keskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birbiriniz kafasının etini yeyin ,ama aksam olunca yine aynı yastığa baş koyun ve barışın
Mutluluklar...
iyi dileklerin için teşekkür ederim kardeşim.