Konu
Sonunda Evleniyorum :P
11-09-2013, 00:43:52
#22
BotBeta
Hayırlı ugurlu olsun .Bir yastikta inşallah.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi