Sonunda Evleniyorum :P - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sonunda Evleniyorum :P
200
●
10.466
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Sonunda Evleniyorum :P
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
19
Son
11-09-2013, 08:37:06
#73
Basit
Üyeliği durduruldu
14 seneyi duyunca nutkum tutuldu hocam öncelikle maşallah deyim ondan sonrada hayırlı uğurlu olsun
11-09-2013, 08:43:06
#74
Berkay
Erken olmuş biraz iyi düşündünüzmü
Şaka bir yana mutluluklar dilerim.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
11-09-2013, 08:47:09
#75
Security34
Mutluluklar diliyorum... Hayırlı olsun.
11-09-2013, 08:48:57
#76
Gwindor
Allah mesut etsin tebrik ederiz.
11-09-2013, 08:50:42
#77
Khaaos
Toprağım Allah Bi Yastıkta Kocatsın...
11-09-2013, 08:52:47
#78
WebServisi
hayırlı olsun mutluluklar
11-09-2013, 08:53:36
#79
wiplast
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
allah sonsuza kadar mutlu etsin, yanında da sabrı eksik etmesin
11-09-2013, 09:03:54
#80
NutShot1
bir yastıkta kocayın hocam. MUTLULUKLAR
11-09-2013, 09:04:13
#81
Varan
Hayırlı olsun allah mutlulugunuzu her daim etsin. Birde Sabır ihsan eğlesin
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
19
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler