
Nepal'de bu oyunu oynayan PlayerUnknown's Battlegrounds oyuncuları artık bu sevdikleri battle royale oyunu ile vakit geçiremeyecek. Nepalli bir yerel habere göre ülke, "çocukların ve gençlerin çalışmalarına ve davranışlarına negatif etkide bulunduğu" gerekçesi ile oyunu tamamen yasakladı. Nepal'in Metropol Suç Bölümü, Katmandu Bölge Mahkemesi'nden oyunu yasaklamak için izin aldıktan sonra Nepal Telekomünikasyon Otoritesi ile iletişime geçerek, internet ve mobil hizmet sağlayıcılarına yasak emri verilmesini istedi.
Katmandu Gazetesi ile konuşan polis yöneticisi Dhiraj Pratap Singh, okulların ve velilerin oyun hakkında çok fazla şikayette bulunduklarını, çocukların "çalışmalarını engellediğini ve daha agresif davranışlar gösterdiklerini" söylediklerini belirtti. Ayrıca polis, oyunu oynarken yakalanan kişilerin tutuklanacaklarını da sözlerine ekledi. Türkiye içinde aynı şey olursa bana göre biz kesin daha fazla oynamaya çalışırız bir zamanlar twitter yasaklanınca twittere giriş oranının artması gibi

Tabiki Her ne kadar henüz resmi bir doğrulama ortada olmasa da yasağın, oyunun hem standart hem de mobil sürümleri için geçerli olduğu tahmin edilebilir. Yani her türlü PUBG Yasak. Ayrıca ülkenin yasağı sadece PlayerUnknown's Battlegrounds ile sınırlamayı mı planladığı yoksa Fortnite gibi diğer büyük battle royale isimlerine de mi genişleteceği henüz belli değil...
Neymiş ya bu yasaklanan oyun dur bi girip bakıyım hemen