Yasak gelirse daha çok oynanır lafına katılıyorum. Zamanında metin2de yasaklanmıştı lakin internet kafeler tıklım tıklımdı ve nerdeyse sadece bu oyunu oynamak için geliyolardı hiç unutmuyorum. Yanlış ama ne yazık ki gerçek.