Türkiye'de yasaklanması lazım bence.. Arkadaşımın kardeşi Cumartesiyi, pazara bağlayan gece 11 gibi başladı oynamaya pazar sabah 9 gibi kapattı ve yattı. Oyunun bağımlısı olan bir çok insan var..