• 22-01-2010, 22:04:07
    #10
    güzel paylaşım.
  • 22-01-2010, 22:37:13
    #11
    Vista'da çalıştıramayanlar, Programa sağ tıklayıp "Yönetici olarak Çalıştır" a tıklasınlar.

    Programı yükledim fakat henüz deneme imkanım olmadı. Elinize sağlık.
  • 22-01-2010, 22:47:04
    #12
    Evet arkadaşlar 64 bit sistemlerde yönetici olarak çalıştırın bir defaya mahsus.
  • 24-01-2010, 18:57:16
    #13
    cok guzel tesekkurler
  • 24-01-2010, 19:18:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Anasayfa Degistirmek Ve Google Adsense Ozel Arama Motorunu Kullanmak 1 Arada Yasak Saniyordum?
  • 24-01-2010, 23:48:21
    #15
    Hayır bu yasak değil. Handycafenin internet cafelerdeki sayfalarına bakabiliryada araştırabilirsin.
  • 25-01-2010, 18:14:03
    #16
    paylaşım süper.teşekkürler
  • 01-02-2010, 15:49:31
    #17
    hangi dil lel yazdın
  • 01-02-2010, 20:12:10
    #18
    netsh interface ip set dns "ag baglantisinin adi" static 8.8.8.8