Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :)
20
●
2.735
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :)
1
2
3
22-01-2010, 22:04:07
#10
Ganez
güzel paylaşım.
22-01-2010, 22:37:13
#11
Ohay
Vista'da çalıştıramayanlar, Programa sağ tıklayıp "Yönetici olarak Çalıştır" a tıklasınlar.
Programı yükledim fakat henüz deneme imkanım olmadı. Elinize sağlık.
22-01-2010, 22:47:04
#12
Netapi
Evet arkadaşlar 64 bit sistemlerde yönetici olarak çalıştırın bir defaya mahsus.
24-01-2010, 18:57:16
#13
maras
cok guzel tesekkurler
24-01-2010, 19:18:49
#14
stctr
Üyeliği durduruldu
Anasayfa Degistirmek Ve Google Adsense Ozel Arama Motorunu Kullanmak 1 Arada Yasak Saniyordum?
24-01-2010, 23:48:21
#15
Netapi
Hayır bu yasak değil. Handycafenin internet cafelerdeki sayfalarına bakabiliryada araştırabilirsin.
25-01-2010, 18:14:03
#16
nokay
paylaşım süper.teşekkürler
01-02-2010, 15:49:31
#17
probort
hangi dil lel yazdın
01-02-2010, 20:12:10
#18
agnosi
netsh interface ip set dns "ag baglantisinin adi" static 8.8.8.8
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler