Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :)
20
●
2.735
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :)
1
2
3
14-02-2010, 11:31:45
#19
the_bekir
ahaha agnosi adamın o kadar yazıp şekil verdigi programı tek satır kodla anlatmışsın
16-02-2010, 18:43:53
#20
komikis
Üyeliği durduruldu
gerçekten güzel bir program olmuş çok teşekkürler
28-02-2010, 00:58:44
#21
neskali
ellerine sağlık güzel olmuş
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler