Konu
Otomatik DNS Ayarlayıcı [Ben yazdım] :)
22-01-2010, 22:37:13
#11
Ohay
Vista'da çalıştıramayanlar, Programa sağ tıklayıp "Yönetici olarak Çalıştır" a tıklasınlar.
Programı yükledim fakat henüz deneme imkanım olmadı. Elinize sağlık.