• 21-09-2018, 23:53:17
    #1
    Merhaba dostlar

    Başlık işin şakası tabii Resim Yükle projemiz için bir ekran alıntısı aracı kodladık onunla ilgili yorumlarınızı almak istiyorum.

    Özelliklerden kısaca bahsetmek gerekirse,

    * PrintScreen tuşuna bastığınızda aktif olur ve alan seçmenizi ister.
    * Ekran alıntısını upload etme, Google'da arama, kopyalama ve kaydetme seçenekleri mevcuttur.
    * Yazılım başlangıçta otomatik olarak açılır.

    Bazı kısayollar

    * PrtSc tuşu aracı açar.
    * CTRL + A tüm alanı seçer (Alternatif olarak ekran alıntısı alanına çift tıklayabilirsiniz.)
    * CTRL + C ekran alıntısını panoya kopyalar.
    * CTRL + S ekran alıntısını kaydeder.
    * CTRL + D upload eder.
    * CTRL + G Google'da arama yapar.
    * ESC araçtan çıkar.

    Kurulumu

    Aşağıdaki adresten indirip basit bir şekilde kurulumu gerçekleştirebilirsiniz. (next next next)

    İndirme sayfası : https://resimyukle.xyz/desktop/

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
  • 21-09-2018, 23:55:20
    #2
    çok başarılı bir proje olarak gördüm başarılarınızın devamını dilerim
  • 21-09-2018, 23:56:13
    #3
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok başarılı bir proje olarak gördüm başarılarınızın devamını dilerim
    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
  • 22-09-2018, 00:01:53
    #4
    Başarılı olmuş, tebrik ederim.
  • 22-09-2018, 00:03:44
    #5
    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı olmuş, tebrik ederim.
    Çok teşekkür ederim
  • 22-09-2018, 00:14:44
    #6
    Aklıma takılan bir kaç eksikliği ele alacağım, sitedeki üyeliğimiz ile entegre olmalı sistem bence. Programa sitedeki üyeliğimiz ile girip, aldığımız ekran görüntülerini sitedeki "resimlerim" alanına otomatik olarak kayıt etmeli. Bunun dışında diğer kullandığım screen programlarından farkı yok, çok iyi olmuş.
  • 22-09-2018, 00:17:01
    #7
    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma takılan bir kaç eksikliği ele alacağım, sitedeki üyeliğimiz ile entegre olmalı sistem bence. Programa sitedeki üyeliğimiz ile girip, aldığımız ekran görüntülerini sitedeki "resimlerim" alanına otomatik olarak kayıt etmeli. Bunun dışında diğer kullandığım screen programlarından farkı yok, çok iyi olmuş.
    Öneriniz için teşekkür ederim o alandaki çalışmalarımız sürüyor zaten büyük ihtimalle bir sonraki sürümde o özellikte eklenmiş olur
  • 22-09-2018, 00:27:55
    #8
    Hayırlı olsun. MacOS için de bekliyoruz.
  • 22-09-2018, 00:30:14
    #9
    Vetaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar

    Başlık işin şakası tabii Resim Yükle projemiz için bir ekran alıntısı aracı kodladık onunla ilgili yorumlarınızı almak istiyorum.

    Özelliklerden kısaca bahsetmek gerekirse,

    * PrintScreen tuşuna bastığınızda aktif olur ve alan seçmenizi ister.
    * Ekran alıntısını upload etme, Google'da arama, kopyalama ve kaydetme seçenekleri mevcuttur.
    * Yazılım başlangıçta otomatik olarak açılır.

    Bazı kısayollar

    * PrtSc tuşu aracı açar.
    * CTRL + A tüm alanı seçer (Alternatif olarak ekran alıntısı alanına çift tıklayabilirsiniz.)
    * CTRL + C ekran alıntısını panoya kopyalar.
    * CTRL + S ekran alıntısını kaydeder.
    * CTRL + D upload eder.
    * CTRL + G Google'da arama yapar.
    * ESC araçtan çıkar.

    Kurulumu

    Aşağıdaki adresten indirip basit bir şekilde kurulumu gerçekleştirebilirsiniz. (next next next)

    İndirme sayfası : https://resimyukle.xyz/desktop/

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
    Ben de benzer bir proje yapmayı planlıyordum bu sene içerisinde. Tabi kullanıma teşvik edecek bazı ek özellikler de olacak. Aracınız ve siteniz gayet başarılı. Tebrik ederim. Umarım başarılı olursunuz.