Yerli ve Milli Ekran Alıntısı Aracı 'Snipper'
50
●2.015
- 22-09-2018, 00:37:09Hayırlı olsun, macOS için çıktığında lightshot yerine kuracağım program olur. Başarılar
- 22-09-2018, 00:40:29Sağolun hocam inşallah ilerde o da olur.F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim.HasanHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TeşekkürlerEngin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde öyle yapmaması lazım müsaitseniz beraber bir kontrol edelim ?orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-09-2018, 00:45:30Ekledim.orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Butonlar değişecekti aceleye geldiği için yapamadık bir sonraki sürümde ilgileniriz teşekkürlerislamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
