Aklıma takılan bir kaç eksikliği ele alacağım, sitedeki üyeliğimiz ile entegre olmalı sistem bence. Programa sitedeki üyeliğimiz ile girip, aldığımız ekran görüntülerini sitedeki "resimlerim" alanına otomatik olarak kayıt etmeli. Bunun dışında diğer kullandığım screen programlarından farkı yok, çok iyi olmuş.
Öneriniz için teşekkür ederim o alandaki çalışmalarımız sürüyor zaten büyük ihtimalle bir sonraki sürümde o özellikte eklenmiş olur