Merhaba dostlar
Başlık işin şakası tabii
Resim Yükle projemiz için bir ekran alıntısı aracı kodladık onunla ilgili yorumlarınızı almak istiyorum.
Özelliklerden kısaca bahsetmek gerekirse,
*
PrintScreen tuşuna bastığınızda aktif olur ve alan seçmenizi ister.
* Ekran alıntısını upload etme, Google'da arama, kopyalama ve kaydetme seçenekleri mevcuttur.
* Yazılım başlangıçta otomatik olarak açılır.
Bazı kısayollar
*
PrtSc tuşu aracı açar.
*
CTRL + A tüm alanı seçer (Alternatif olarak ekran alıntısı alanına çift tıklayabilirsiniz.)
*
CTRL + C ekran alıntısını panoya kopyalar.
*
CTRL + S ekran alıntısını kaydeder.
*
CTRL + D upload eder.
*
CTRL + G Google'da arama yapar.
*
ESC araçtan çıkar.
Kurulumu
Aşağıdaki adresten indirip basit bir şekilde kurulumu gerçekleştirebilirsiniz. (next next next)
İndirme sayfası :
https://resimyukle.xyz/desktop/
Değerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar