USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için)
38
●
3.976
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için)
1
2
3
4
5
26-06-2008, 23:38:23
#10
koray27
şimdi bu program verdiğin demomu?
ona göre kurcam
26-06-2008, 23:40:14
#11
Cyrax
demo.
27-06-2008, 00:38:45
#12
kullanim
Üyeliği durduruldu
Bende 160 gb harici hdd var, bunu kullansam kaç gb ram olacak
27-06-2008, 01:02:57
#13
doronty37
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Onun hepsini Ram olarak kullanamazsın
Dosya sistemi FAT ise, en fazla 4 GB kullanabilirsin.
27-06-2008, 10:27:32
#14
doronty37
steve adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ücretsiz demissin ama parali bu pro
doronty37 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arada program ücretlidir..
...
27-06-2008, 10:35:25
#15
strhost
Üyeliği durduruldu
önbellek dosyası ayrılıyor diyor bekliyoruz kaç dakikadır
27-06-2008, 10:49:08
#16
Cyrax
süreyi kısaltmak için boyutuda kısaltın, örneğin 944mb için 30dk kadar bekledim. ama sonunda sürücü bulunamadı dedi. kullanamadım.
27-06-2008, 11:03:18
#17
doronty37
Galiba USB belleğin okuma / yazma hızı ile ilgili. Ben 10 dakika bile beklemedim ilk defa oluşturulurken. Zaten bir efa oluşturduktan sonra tekrar aynı işleme gerek kalmıyor. (Tabi bellekteki dosyayı silmezseniz.)
27-06-2008, 12:48:58
#18
chelebi
Ram olarak diğilde hizi artiriyor
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler