USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için)
38
●
3.976
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için)
1
2
3
4
5
30-06-2008, 22:54:04
#19
koray27
bunun full versiyonunu bulabilirmiyiz? ***** yasak ama pm atabilirmi bilen varsa
30-06-2008, 23:10:23
#20
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Full + Türkçe olarak isteyen arkadaşlar varsa yardım edebilirim.. İletişim >> Pm
01-07-2008, 00:28:24
#21
caner.gurcay
Üyeliği durduruldu
hddyi ram olarak kullanmayın boğar sistemi flash disk okey.
22-01-2009, 16:36:19
#22
selcuk57
işimize yarar
saol
22-01-2009, 17:23:45
#23
b3DeV1
full mu demo / süre kısıtlamalı mı bu?
25-01-2009, 20:12:04
#24
muratb
işe yaracagını sanmam ama bakalım yinede
25-01-2009, 23:27:28
#25
UHS
teşekkürler ram i düşük olanlar için güzel bir paylaşım
25-01-2009, 23:43:30
#26
farukmaltas
olursa mükemmel olur hocam
26-01-2009, 00:07:46
#27
rSl
Üyeliği durduruldu
Üstad bende 8 Gb usb bellek var şimdi onu kursam 12 Gb ramimmi olacak
uçar o zaman bilgisayar..
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler