• 26-06-2008, 16:29:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    USB Belleğinizi Ram Olarak kullanın (Xp için)
    Vista'daki ReadyBoost özelliği sayesinde, USB bellek ve harici HDD'leri ram olarak kullanabiliyorduk.
    Aynı özelliği XP'de kullanabilmemiz için, bir program yazılmış. 512 ram bilgisayara, harici HDD'den 1024 alan ayırdım. 1.5 GB ram oldu, bilgisayar eskisine oranla uçuyor
    Programın sitesi: eBoostr.com
    Download: http://www.eboostr.com/files/eBoostr.exe (1 MB)
    Bu arada program ücretlidir..
  • 26-06-2008, 16:53:21
    #2
    Program için teşekkürler.
    Anlık çözüm olabilir ancak bu tür şeyler. Vistada da öyle. Çok fazla fantaziye gerek yok.
    Boşta ram slotum varken veririm bi 25 ytl alırım 1 gb ram.Kim uğraşır flash bellekle falan.
    Çevremdeki insanlar hayal peşindeler, yeni bir şey keşfetmenin verdiği heyecanla olsa gerek.
    Onun için yazmak istedim.
  • 26-06-2008, 16:55:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben kullandım bunu, ( 2 Gb Flash bellekle ) bazı şeylerde hızlanma vardı ama bilgisayarıma tıkladıgımda önceden bilgisayarım 1 saniyede açılıyosa bu program sayesinde 3-4-5 saniye sonra açılmaya başladı.. Kaldırdım programı, mutluyum, huzurluyum..

    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşta ram slotum varken veririm bi 25 ytl alırım 1 gb ram.Kim uğraşır flash bellekle falan.
    DDR - 400, 1 GB bulabilirmisn 25'e ?
  • 26-06-2008, 17:05:25
    #4
    Flash bellek için öyle de, 24 saat bilgisayara bağlı olan ek HDD var. Ondan 1 gb ayırınca, bilgisayarın hızı nasıl değişti.. 250 GB'lik bir HDD'de de 1 GB, çok fazla bir kayıp olmasa gerek..
  • 26-06-2008, 20:21:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    4 Gb usb var onu kullansam ama max notebook rami 2 gb 6 gb ram olurmu dersiniz ?
  • 26-06-2008, 20:32:06
    #6
    MMC de olur mu acaba, 2GB flash bellek, 2GB MMC + 1GB MMC daha. Eğer bağlantıyı usb portu üzerinden kurupta kullanılacak ise hafıza kartı da büyük ihtimalle olur. Sonuçta mantık aynı, Hdd de oluyor diye söylemişsiniz, hdd de bir alan olduğuna göre Hafıza kartıda olur.

    Edit:

    Program özelliklerinde yazıyormuş,

    Flash drive or memory card with at least 2.5 MB/sec random read speed
  • 26-06-2008, 20:34:01
    #7
    Bende 2 gb var kullanılmayan Deneyecem Bakalım
  • 26-06-2008, 20:35:19
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    25 ytl dediği ddr2'dir.
    fazla bi hızlanma saglamıyor denemek için 4 gb lik flash almıştım
  • 26-06-2008, 20:36:44
    #9
    Bende 4 - 5 gb yapıcam da XP en fazla 3 gb ram kabul ediyor.