Vista'daki ReadyBoost özelliği sayesinde, USB bellek ve harici HDD'leri ram olarak kullanabiliyorduk.
Aynı özelliği XP'de kullanabilmemiz için, bir program yazılmış. 512 ram bilgisayara, harici HDD'den 1024 alan ayırdım. 1.5 GB ram oldu, bilgisayar eskisine oranla uçuyor

Programın sitesi: eBoostr.com
Download: http://www.eboostr.com/files/eBoostr.exe (1 MB)
Bu arada program ücretlidir..
var onu kullansam ama max notebook rami 2 gb