Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Galiba USB belleğin okuma / yazma hızı ile ilgili. Ben 10 dakika bile beklemedim ilk defa oluşturulurken. Zaten bir efa oluşturduktan sonra tekrar aynı işleme gerek kalmıyor. (Tabi bellekteki dosyayı silmezseniz.)