• 23-12-2012, 23:13:18
    #10
    Taner bey öncelikle iletişim bilgilerimi gizli tutuyorum. Çalıştığım sektörden dolayı,Ayrıca zaten kendimi kanıtlama gibi bir çabam yok,Yeterince gelirim var zaten.


    Dediğim gibi kendimi kanıtlama gibi bir çabam yok bu işi sadece referans edinmek amacıyla boş vakitlerimde yapmayı düşündüm ve konu açtım.



    Birilerine faydalı olabilirsem ne mutlu bana konumdada belirttiğim gibi parayı sorun etmiyorum..
  • 23-12-2012, 23:25:03
    #11
    deeparanoya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taner bey öncelikle iletişim bilgilerimi gizli tutuyorum. Çalıştığım sektörden dolayı,Ayrıca zaten kendimi kanıtlama gibi bir çabam yok,Yeterince gelirim var zaten.


    Dediğim gibi kendimi kanıtlama gibi bir çabam yok bu işi sadece referans edinmek amacıyla boş vakitlerimde yapmayı düşündüm ve konu açtım.



    Birilerine faydalı olabilirsem ne mutlu bana konumdada belirttiğim gibi parayı sorun etmiyorum..

    iletişim bilgilerinizi göstermememiz iş almanız konusunda sıkıntı yaratabilir. referans için yapıyor olsanız bile olsa sıkıntı yaşayabilirsiniz bu konuda. Kendinizi kanıtmala çabanız da olmayabilir. Konunuzda yazdığınız için sertifikalarınızı görmek istedim. alttaki yorumlarda da dediğim gibi size referans sağlayacak işler verebilir miyim diye düşünmüştüm. madem bu kadar ucuza iş yapacaksınız ben de yaptırırım diye düşünmüştüm. iş yoğunluğumdan dolayı almadığım küçük işler oluyor.
    Kendinizi kanıtlama derdiniz olmadığı için MCPD olduğunuzu ve referanslarınızı da yazmasanız olurmuş...
    neyse Size Hayırlı işler...
  • 23-12-2012, 23:29:33
    #12
    tanersenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişim bilgilerinizi göstermememiz iş almanız konusunda sıkıntı yaratabilir. referans için yapıyor olsanız bile olsa sıkıntı yaşayabilirsiniz bu konuda. Kendinizi kanıtmala çabanız da olmayabilir. Konunuzda yazdığınız için sertifikalarınızı görmek istedim. alttaki yorumlarda da dediğim gibi size referans sağlayacak işler verebilir miyim diye düşünmüştüm. madem bu kadar ucuza iş yapacaksınız ben de yaptırırım diye düşünmüştüm. iş yoğunluğumdan dolayı almadığım küçük işler oluyor.
    Kendinizi kanıtlama derdiniz olmadığı için MCPD olduğunuzu ve referanslarınızı da yazmasanız olurmuş...
    neyse Size Hayırlı işler...
    Taner bey öncelikle zaten parayı sorun etmediğim için sıkıntıya düşecek değilim..Beğenen parasını öder beğenmeyeninde canı sağolsun programı kullanamaz olur biter..
  • 24-12-2012, 02:42:29
    #13
    Selamlar,

    Boşu boşuna tartışma çıkmış

    Ben Taner'e ve size katılıyorum. İkinizin de haklı ve haksız yanları var.

    İlk olarak ben de Taner gibi sizin mcpd olmadığınızı düşünüyorum her ne kadar açık olarak belirtmese de bana pek inandırıcı gelmedi yani yazılarınızda çelişki gördüm ha çok mu önemli bir sertifika bana kalırsa hayır. Çünkü sorular zaten nette yayınlanıyor birazcık da şanslıysanız yüzdeliği yüksek yayınlanmış soruların çoğu çıkar mcpd aşamalarını kolayca geçebilirsiniz ingilizce bile gerekmez sadece ezber. bu şekilde alan tanıdıklarım var

    Taner in haksız olduğu konu da bir kaç mesajına dikakt ettim birilerini iğlenemeye çalışıyor ama bunlara gerek yok. Ben kendisini az çok takip ediyorum ve gerçekten iyi bir yazılımcı olduğunu düşünüyorum.

    Sizin referans olayına gelirsek, forum için mi referans arıyorsunuz yoksa kendi profesyonel kariyeriniz için mi? Eğer ikincisiyse buradan bir şeyler beklemek yerine kendiniz bir proje düşnün ve onu yapın bu şekilde adınızı daha iyi duyurabilirsiniz.

    forumda referans kazanmak istiyorsanız da açtığınız konu doğru ancak yeterli değil. Ücretin düşük olması güzel bir şey ama daha önce yaptığınız işleri referans olarak gösterirseniz daha olumlu sonuçlar alırdınız. Mesela ben yazılımcıyım ve daha önce şu şu şu şu işleri yaptım diyerek klasınızı göstermeniz gerekliydi ama sadece basit bir siteyi referans olarak koymak biraz komik olmuş ki site işleyişini bile yerine getiremiyor doğru dürüst. sadece youtube dan arama yapıyor ve bir kaç benim anti virusun virus olarak gördüğü bir kaç siteye mp3 convert için yönlendiriyor. Daha ciddi referanslar sunarsanız iyi olur.

    ikinci olarak da programlama bölümünde genel itibariyle yazılımda karşılaşılan sıkıntılar ile ilgili konular açılıyor yani biraz yanlış yerdesiniz bana göre. Bunun için buraya konu açsaydınız daha yararlı olabilirdi sizin için.

    kısa bir tavsiye de vereyim izninizle, bana göre önemli olan bu forumdaki referans sayısı değil sizin gerçek hayatta yapmış olduğunuz işlerdir. ben bu forumu ticari olarak kullanmıyorum, ayda yılda bir çok güzel bir proje denk gelirse kabul ediyorum ama burada iş yapmamam beni kötü bir yazılımcı olarak göstermez ve inanın zerre kadar da umrumda değil. Çünkü ben kariyerimi bir çok yazılımcının hayal bile edemeyeceği şeyler ekledim. O yüzden çok da referans olayına takmamak lazım. Eğer elinizde sağlam bir kaç projeniz varsa r10 daki 100 tane itrade den çok daha önemlidir.

    Kolaylıklar dilerim,
    Saygılar
  • 24-12-2012, 14:31:02
    #14
    Ertan bey yazılarınızı takip ederim yorumlarınızıda benden kat kat bilgilisiniz. Fakat bu konu benim için tartışılacak bir konu değil iş veren verir vermeyen vermez bu yani bu konuyu hem r10'da referans hemde farklı algoritmaları tatmak için açtım.

    Sertifika konusuna gelirsek sizde biliyorsunuz ki bu sertifikayı almak zor değil neyse konumuz bunlar değil.

    Çalışmalarınızda başarılar dilerim
  • 24-12-2012, 15:45:54
    #15
    Abi adam verdiği bilgilere güvenmemiş adamı konuşturmuş ve gelen cevaplar neticesinde hem bizi aydınlatmış hemde kendi istediğini öğrenmiş, ne var bunda?
  • 24-12-2012, 17:02:09
    #16
    OguzhanTOPCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi adam verdiği bilgilere güvenmemiş adamı konuşturmuş ve gelen cevaplar neticesinde hem bizi aydınlatmış hemde kendi istediğini öğrenmiş, ne var bunda?
    Hocam konu hakkında iletişim bilgilerimi gizli tutuyorum.Çalıştığım şirketten dolayı bu türde freelance iş yapmam yasak..

    İş alımı açıktır.

    Lütfen konu ile alakasız sorularınızı özel mesaj ile sorabilirsiniz.
  • 24-12-2012, 17:12:22
    #17
    * Şöför hesaplarını girebileceğim bi program istiyorum.Exel'de manuel olarak yapıyoruz.
    İçerik:
    Araç Plakası
    Mal Sahibi - Şöför İsmi
    Aylık Hakediş Ücreti
    Aylık Düşülecek iskonto
    Aylık alınan Avans... vs

    Exele dökebilme.. vs gibi özellikleri olmalı... duruma göre bir kaç program daha düşünebiliriz. fiyatı ve detaylı bilgiyi pm ile iletirseniz sevinirim.

    İyi Çalışmalar
  • 24-12-2012, 17:29:13
    #18
    cotanaklar1967 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * Şöför hesaplarını girebileceğim bi program istiyorum.Exel'de manuel olarak yapıyoruz.
    İçerik:
    Araç Plakası
    Mal Sahibi - Şöför İsmi
    Aylık Hakediş Ücreti
    Aylık Düşülecek iskonto
    Aylık alınan Avans... vs

    Exele dökebilme.. vs gibi özellikleri olmalı... duruma göre bir kaç program daha düşünebiliriz. fiyatı ve detaylı bilgiyi pm ile iletirseniz sevinirim.

    İyi Çalışmalar
    pm gönderilmiştir