Ertan bey yazılarınızı takip ederim yorumlarınızıda benden kat kat bilgilisiniz. Fakat bu konu benim için tartışılacak bir konu değil iş veren verir vermeyen vermez bu yani bu konuyu hem r10'da referans hemde farklı algoritmaları tatmak için açtım.
Sertifika konusuna gelirsek sizde biliyorsunuz ki bu sertifikayı almak zor değil neyse konumuz bunlar değil.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim