• 17-12-2012, 12:51:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Yine ben yine ufak bir sorunla karşısınızdayım

    Sorunum şu, bir butonun içinde if kullandım şartlar kullandım. Bu şartı başta bir butona bastığımda aynı şartı çalıştırmak istiyorum. Bu şartı çalıştırırken labeldki değerlerinde sıfırlanmasını istiyorum Acaba nasıl yapabilirim?


    Anlatabilmişimdir umarım

    Şimdiden teşekkürler
  • 17-12-2012, 12:59:41
    #2
    Bir metot yaz ve iki buton için de ortak çalışmasını istediğin kodları bu metot içerisine yaz. Her iki butonun da click event inde bu metodu çağır.
  • 17-12-2012, 13:08:43
    #3
    bllkrkmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir metot yaz ve iki buton için de ortak çalışmasını istediğin kodları bu metot içerisine yaz. Her iki butonun da click event inde bu metodu çağır.
    Hocam method dediğiniz fonksiyon tanımlama mı
    ?

    Ben visual studioya yeni geçtim consolede çalışıyordumda. burada fonksiyon tam olarak nerede tanımlandığını çözemedim doğrusu.
  • 17-12-2012, 13:16:10
    #4
    Evet function da diyebiliriz. Kodları yazdığın kısımda aşağıdaki gibi bir metot oluşturabilirsiniz ve btnTiklamaOlayi() diye metodu çağırabilirsiniz.
    Alıntı
    private void btnTiklamaOlayi()
    {
    //Kodlar Buraya
    }
  • 17-12-2012, 13:38:57
    #5
    Hocam yaptım fakat bu methodun içindeki bir labelde herseferinde birer artıyor sayac sayesinde. Bunu başka butonda çağırdığımda sıfırdan başlamıyor. Bir döngü kurmak lazım ama mantığını çözemedim.

    Alıntı
    if (sayac < 10)
    {
    sayac++;

    label9.Text = "10 /" + sayac + " hak harcandı.";

    if (a > Convert.ToInt32(Convert.ToInt32(textBox1.Text)))

    ...
    Kod bu şekilde. ** hak harcandı sayısını bi buton var ona bastığımda sıfırlamam lazım.
  • 17-12-2012, 13:46:14
    #6
    kodları gönderebilir misin?
  • 17-12-2012, 13:48:24
    #7
    Gönderdim hocam.
  • 17-12-2012, 21:06:43
    #8
    Arkadaşlar yardımcı olabilecek bir arkadaş yokmu?

    Labeli sıfırlama konusunda kaldım :/

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:43 -->-> Daha önceki mesaj 19:43:31 --

    Tamamdır arkadaşalr sayac kullanmıştım sayacı 0 dan baslattım istediğim şey oldu. Teşekkürler herkese.