Merhaba arkadaşlar,

Yine ben yine ufak bir sorunla karşısınızdayım

Sorunum şu, bir butonun içinde if kullandım şartlar kullandım. Bu şartı başta bir butona bastığımda aynı şartı çalıştırmak istiyorum. Bu şartı çalıştırırken labeldki değerlerinde sıfırlanmasını istiyorum Acaba nasıl yapabilirim?


Anlatabilmişimdir umarım

Şimdiden teşekkürler