Arkadaşlar yardımcı olabilecek bir arkadaş yokmu?

Labeli sıfırlama konusunda kaldım :/

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:43 -->-> Daha önceki mesaj 19:43:31 --

Tamamdır arkadaşalr sayac kullanmıştım sayacı 0 dan baslattım istediğim şey oldu. Teşekkürler herkese.