• 10-08-2010, 18:48:32
    #10
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yönlendiriyorsun çünkü arkadaşı.
    Programlama bölümü burası, program istek bölümü değilki.
    Arkadaşa bende nasıl yazacagını yazdım. Anlamıyom illa muhalefet illa muhalefet.
  • 10-08-2010, 19:17:13
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NoVoLuMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    expert-exchange paralı bir sitedir.
    Google dan rasgele aratıp o sitede başlık bulup linki hemen buraya koymak da yardım sayılmaz
    Expert-exchange'de google'dan arattıktan sonra ilk girişte aşağı doğru inersen verilen cevapları görebilirsin.
  • 10-08-2010, 23:19:51
    #12
    modeme reset attirman lazim. vpn harici konusuyorum. modemi bir bilgisayar olarak dusunun. internete o baglaniyor, siz degil. siz modem uzerinden internete giris sagliyorsunuz, yani direk olarak modeme sifirlama diye birsey yok, modeme reset attirmaniz lazim
  • 11-08-2010, 01:33:30
    #13
    ilkerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modeme reset attirman lazim. vpn harici konusuyorum. modemi bir bilgisayar olarak dusunun. internete o baglaniyor, siz degil. siz modem uzerinden internete giris sagliyorsunuz, yani direk olarak modeme sifirlama diye birsey yok, modeme reset attirmaniz lazim
    yanlış bilmiyorsam proxyde oluyor ama yine pc açık olamsı lazım.
    VPS ye koysa hiç bi firma proxy değişmesine izin vermez
    çünkü her proxy değişirken 1-2 dk kaybı olcak site baglantısında o VPs de tek sen olmayınca olmaz.

    Yakında programımı da buraya çıkarcam. ozamana oto klik hazır olur.
  • 11-08-2010, 18:46:07
    #14
    kaç ay sonra cevap geliyor galiba
  • 11-08-2010, 19:55:31
    #15
    bu üç komutu cmd 'ye verdiğimizde yani bir ip 'imiz olacak . c'de bu işi system() fonksiyonuyla yapıyorduk ama vb 6 bilemiycem.
    ipconfig /flushdns
    ipconfig /release
    ipconfig /renew
  • 11-08-2010, 21:59:12
    #16
    Suvari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu üç komutu cmd 'ye verdiğimizde yani bir ip 'imiz olacak . c'de bu işi system() fonksiyonuyla yapıyorduk ama vb 6 bilemiycem.
    ipconfig /flushdns
    ipconfig /release
    ipconfig /renew
    bu üçünü bat dosyasına atıp shell de vb6 nın içinde çalıştırabiliyoruz.
  • 11-08-2010, 22:53:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kazersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu üçünü bat dosyasına atıp shell de vb6 nın içinde çalıştırabiliyoruz.
    işe yaramaz. ttnet bazı önlemler aldı. Değiştirmeniz zor modemi kapatıp açmadan.
  • 12-08-2010, 01:57:28
    #18
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işe yaramaz. ttnet bazı önlemler aldı. Değiştirmeniz zor modemi kapatıp açmadan.
    onu biliyorum hocam zaten tavsiyemde modem resetleme onun içinde feddeler kullanması lazım...

    İp resetleyip googlede aratıp tıklama programı yazmayı deniyorsa işe yaramıyor ben yaptım çünkü...