kazersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu üçünü bat dosyasına atıp shell de vb6 nın içinde çalıştırabiliyoruz.
işe yaramaz. ttnet bazı önlemler aldı. Değiştirmeniz zor modemi kapatıp açmadan.